اگر نگران اعتماد به نفس, اضطراب یا توانایی یادگیری فرزندتان هستید؛ اگر همه تلاشتان پرورش و تربیت کودکی شاد و توانمند در امروز و آینده اش است؛ روشی ساده اما قدرتمند زندگی و آینده ی خود و فرزندتان را برای همیشه میتوانید تغییر دهید. اگر این جملات شامل حال شما نیز می‌شود، لطفا تا آخر این صفحه همراه ما باشید.

اولین بسته آموزشی تپینگ برای کودکان در ایران به همت مجموعه ی ذهن آرام با تپینگ نوشته ی لیلی بختیاری تپینگ تراپیست و اولین تپینگ ترینر فارسی زبان در دنیا


خرید پکیج کتاب

جای خالی معجزه در کودکی مان

و البته که این  فقط دغدغه‌ی من  نیست بلکه همواره یکی از مباحث مهم تحقیقاتی و مطالعاتی در کلینیک های بالینی دنیا بوده است. به همین دلیل است که می بینیم اینروزها این معجزه ی سر انگشتان (ضربه درمانی) در مدارس آمریکا و انگلستان بصورت آزمایشی در حال اجرا است.

به باور من اگر بتوانیم به کودکانمان آموزش دهیم که چطور احساسات و حال بدشان را به سالمترین شکل ابراز و حل بکنند در اصل به آنها ابزاری میدهیم تا بتوانند مسائل مختلف شان را از جمله استرس و اضطراب ، مشکلات مدرسه ، یا زورگویی و درگیری با همکلاسی‌شان را مدیریت کنند. و شاید این بزرگترین و مهمتری کاری باشد که به عنوان والدین و یا معلم بتوانیم به کودکان و نسل بعدی مان آموزش بدهیم.

بزرگترین نویدی که میتوانم به شما والدین عزیز بدهم این است که سطح فرزند پروری شما و سلامت روح و روان کودکانتان با ضربه درمانی (تپینگ) میتواند به طرز چشم گیری ارتقا پیدا کند و معجزه ای برای رهایی از مشکلات پیچیده شان باشد.

زمانیکه با تپینگ (ضربه درمانی)این معجزه خدادادی در بدن انسان و  شگفتی های آن آشنا شدم همچنین پس از ساعت ها کار دراتاق درمان  و رو به رو شدن با اختلالات پیچیده بیمارانم ، دریافتم که چگونه اثر اتفاقات و آسیبهایی که بطور ناخواسته در کودکی به روح و روان انسان وارد میشود، میتواند  پس از سالها، درزندگی بزرگسالی مثل یک الگوی اشتباه ادامه پیدا کند.

فهمیدن و درک این مسیله که همه ی ما تحت تاثیر، ترسها اضطرابها و باورهای والدینمان زندگی می کنیم و تصمیم می گیریم , در من حسرت عمیق ایجاد کرد که ایکاش همگی ما شانس آشنایی با معجزه سرانگشتانمان را در کودکی داشتیم.

این حسرت ساده جرقه ی شکل گیری طرحی برای آموزش ضربه درمانی به والدین و کودکان برای اولین بار در ایران و انگلستان شد تا با تپینگ بتوانیم از یک عمر پیروی الگوهای غلط والدین و زندگی به سبک رنج ها و باورهای آنها پیشگیری کنیم.

طبق مطالعات اخیرِ انجمن روانشناسان آمریکا (APA)
تقریبا یک سوم کودکان با استرس و اضطراب بزرگ میشوند که این اضطرابها در قالب سردرد،شکم درد و… خود را نشان میدهد

اختلالات و مشکلاتی که در کودکان متداول است و در بزرگسالی دردسر ساز می شود

این روزها در دنیا از تپینگ (EFT) برای کودکان و نوجوانان در زمینه مختلفی استفاده میشود از جمله :

انواع اضطراب (از جمله اضطراب جدایی، اضطراب از دست دادن و …)

  •  آسیب و صدمه های روحی
  • عدم اعتماد به نفس
  • احساس گناه

 

  •  عدم تمرکز و آشفتگی ذهنی
  • افسردگی،غم و اندوه
  • خشم وپرخاشگری
  • مسائل و مشکلات مدرسه

 

  • استرس
  • ترس و انواع فوبیاها
  • خجالتی و منزوی بودن
  • ADHD و اوتیسم

چرا ضربه درمانی برای کودکان ؟!

مزایای ضربه درمانی برای کودکان چیست ؟!

کودکانی که تپینگ را بکار می گیرند از چه مزایایی در زندگی شان بهره خواهند گرفت ؟!

چرا آموزش این روش به کودکان میتواند در آینده و زندگی و سرنوشتشان تاثیرگذار باشد ؟!

چگونه میتوان این روش علمی و توضیحات پیچیده را به زبان کودکانه و به شکلی قابل فهم به آن‌ها آموزش دهیم ؟!

برای پاسخ به این سوالات میخواهم  نگاه مختصری به تئوری پیشگامان معاصر تپینگ در دنیا و همین طور پاسخی که آنها به این سوالات داده اند بیاندازیم. بِرَد یِتس و موسسه ی The Tapping Solution  راهکاری بنام تپینگ * در گفتگویی در این زمینه به نکته ی جالبی اشاره کرده اند.

« ایده  و مفهوم اولیه یی که باعث شکل گیری و فکرکردن به موضوع تپینگ برای کودکان شد، از میان هزاران هزار مراجعه‌ی کننده بزرگسال شکل گرفت که در زندگی امروزشان از برخی مسائل پیچیده رنج میبردند. این افراد بارها در میانه ی راه و مسیر زندگی شان متوقف شده و فرصت های زیادی را از دست داده بودند.  این افراد در اتاق درمان ناباورانه کشف کردند، که چطور همه ی مشکلات شان از کودکی و اتفاقات ریز و درشت در گذشته ریشه می گیرد»

اگر ما بتوانیم با کودک درهمان سنین پایین کار کنیم و هر آن چیزی را که آزارش میدهد یا برای او ایجاد مشکل کرده است را در همان لحظه و روز یا حداقل در طول یک هفته حل بکنیم، در آن صورت باورهایی که درمورد خودش در ذهن و ضمیرناخودآگاه‌اش با درک کودکانه اش شکل گرفته است برای همیشه، بدون تاثیر بر آینده و سرنوشتش، حل و فصل میشود  باورهای که عموما نادرستند اما فرد تا اخر عمر با انها زندگی میکند.

 

باورهایی مثل: «من به اندازه کافی خوب نیستم، به درد نخورم، دوست داشتنی نیستم، ضعیفم، خنگ و احمقم، تنبلم، باهوش نیستم…» وخیلی چیزهای دیگر.

این باورهای مخرب دقیقا مثل یک ویروس در سیستم مغز و ذهن فرد کار میکند وعملکرد درست و توانایی های فرد را مختل میکند . طبیعتا پاک کردن برنامه ی ویروسی که به مغز ما داده شده است در همان روزهای ابتدایی خیلی آسانتر است تا وقتی که سالها طبق آن برنامه زندگی کرده باشیم.

بازنویسی و اصلاح خطا‌های شناختی بعد از گذشت سالها  کار بسیار دشوارتری خواهد بود ضمن آنکه اثرات مخربش را بر زندگی و انتخاب‌های ما به جا گذاشته است.

بنابراین با وجود پیشرفت علم وراهکارهای اصولی فرزند پروری, دیگر لازم نیست که کودکان امروز کوله بار باورهای محدود و غلطشان را سالیان سال با خود حمل کنند . در نتیجه کودکان امروز میتوانند شانس بیشتری برای تجربه ی زندگی شادتر، آرامتر و سالمتر را داشته باشند . با شخصیتی قوی تر در شرایط سخت دوباره به نقطه ی ثقل و تعادل خود برگردند.

میدانم که به عنوان والدین بزرگترین خواسته تان این است که کودکتان را از هر آسیبی محافظت کنید و همه تلاشتان ساختن شرایطی آرام،شاد و سالم برای فرزندانتان است.

اما خوب میدانم که در زندگی واقعی دستیابی به این هدف بطور صد در صد غیرممکن است.و علم به همین موضوع باعث نگرانی مداوم در والدین میشود . مثلا وقتی فرزندتان نگران و مضطرب به خانه میرسد و از بحث با دوستانش در مدرسه گلایه میکند یا از سرویس مدرسه اش جا مانده است ! یا حتی شاید برای امتحانش به شدت استرس دارد یا هر اتفاق دیگری که میتواند باعث اذیت و استرس فرزندتان شود،شادی و اعتماد به نفس شان را تخریب کند یا توانایی یادگیری و رشد سالم آن ها را تحت تاثیر قرار دهد…

در شرایطی که شما کنترلی بر روی اتفاقات و حوادث مختلف ندارید و نمی توانید همه ی اطرافیان یا محیط مدرسه و …کنترل کنید چه کاری از دستتان بر می آید و چطور میتوانید اوضاع را آرام کنید؟

من جواب این سوال و سردرگمی را برایتان دارم!

با یک تکنیک ساده اما قدرتمند میتوانید شادی و سلامت روح و روان را برای کودکانتان تضمین کنید و آسیبهایی که ناخواسته در سالهای اولیه زندگیشان به هر دلیلی تجربه کرده اند بازسازی و ترمیم کنید و آنها را دوباره به تنظیمات کارخانه برگردانید.

تپینگ و ضربه درمانی روشی است که در کلینیک های بزرگ دنیا بارها و بارها مورد آزمایش قرار گرفته و نتایج شگفت انگیز آن اثبات شده است

تپینگ و ضربه درمانی روشی است که در کلینیک های بزرگ دنیا بارها و بارها مورد آزمایش قرار گرفته و نتایج شگفت انگیز آن اثبات شده است.

چطور تپینگ میتواند به شما و کودکتان در هر سنی که باشند کمک کند ؟

اگرچه که نتایج تحقیقات و همچنین تجربه ی بسیار موفقیت آمیز ما در کار روی کودکان نشان میدهد که به سادگی میتوان از این روش بر روی کودکان با سنین پایین تر هم کار کرد و ناباورانه نتایج فوق العاده گرفت. ما در سرویس مشاوره کودکان با بهره گیری از این کتاب و آمورش نقاط به زبانی ساده و جذاب توانستیم به کودکان بسیاری کمک کنیم که تنها پس از یک یا دو جلسه مشاوره و چند دقیقه تپینگ،مشکلات به ظاهر پیچیده و سخت از جمله اضطراب جدایی،عدم اعتماد به نفس و ترس از تاریکی, ترس از دست دادن و …به طور کامل از بین رفته است. بطور کلی تپینگ به کودکان در تمام رده های سنی کمک می کند تا به هر دلیلی که استرس و اضطراب یا هر احساس منفی دیگری راکه تجربه میکنند .

در کنار آموزش به کودکان,از نظر من آموزش والدین نقش بسیار موثری در گرفتن نتایج بزرگ برای کودکان داشته است . بارها و بارها تنها با آموزش به پدر و مادر و تغییر رفتار والدین در شرایط مختلف،به سرعت شاهد تغییر در کودک میشویم و مشکل به خودی خود شروع به حل شدن می کند . به همین دلیل در کنار کتاب ” آرش و خالش و جادوی سرانگشتان” برای شما والدین عزیز کتاب آموزشی تکمیلی و دو فایل صوتی بسیار قدرتمند تهیه کرده ام. با تغییر واکنش هایتان در مقابل رفتار های ناخوشایند فرزندتان میتوانند سناریوی تکراری بحث و جدل یا کلافگی و درماندگی در رفتار با را با فرزندتان را عوض کنید. که به کمک این مجموعه بتوانید قبل از هر چیزی به خودتان کمک کنید و …

شما این شگفتی را به خودتان و کودکتان بدهکارید

احتمالا شما اولین کسی هستید که متوجه تغییر رفتار فرزندتان و بروز علایم اضطراب و نگرانی در فرزندتان می‌شوید. این تغییرات میتواند شامل گریه کردن،نق زدن و شکایت کردن های مداوم،کج خلقی و قهر کردن ،عصبانیت و پرخاشگری،بی حوصلگی و ناصبوری باشد. در دنیای امروزی شما به عنوان والدین کارهای مختلفی را میتوانید انجام دهید تا کمک کنید فرزندتان به شرایط طبیعی و حال بهتر دست پیدا کند. اما احتمالا یکی از اولیه ترین و احتمالا سخت ترین کارها  برایتان, آرام کردن استرس و نگرانی یا ترسهای فرزندتان  و برگرداندن آرامش به بدن و ذهن انهاست ! اما تپینگ به فرزند شما کمک میکند تا ترسها و نگرانیهایش را به سالمترین روش ممکن از بین ببرد و بصورت کلی شاد و آرام،با همه توانمندیها و استعدادهایش زندگی کند.

WhatsApp Image 2019-05-01 at 10.12.44 coom

فايل صوتي راهكارهايي براي فرزند پروري سالم با تپينگ

 

در اين فايل صوتي برايتان از نحوه رفتار و واكنشهاي صحيح در مقابل فرزندانتان و روش تربيتي سالم و اصولي گفته ام.

از ترسهاي شما براي داشتن فرزندي كه مورد تاييد ديگران نيست گفته ام.
از اينكه اينروزها آستانه ي صبرتان در مقابل اشتباهات يا خطاهاي فرزندتان كمتر شده و اجازه ي خطا را به آنها نميدهيد.
از تنبيهات ساده اي كه براي فرزندتان در نظر ميگيريد، يا خصوصيات منفي اي كه به فرزندتان نسبت ميدهيد و اصلا نميدانيد كه تا چه اندازه روي اعتماد به نفس فرزندتان تاثير منفي ميگذاريد و باورهاي محدودشان را شكل ميدهيد.

همچنين از ناباوري و نگراني شما نسبت به تپينگ و اينكه تا چه اندازه ميتواند به فرزندتان كمك كند گفته ام. و روي همين مسيله با هم تپ ميكنيم و تمام فشار اوليه و ناباوري تان را پاك ميكنيم.

اين فايل صوتي رايگان بخشي از بسته آموزشي والدين و كودك تپينگي است كه ميتواند چراغهاي مهمي را در مسير جاده پر فراز و نشيب فرزند پروري تان روشن كند.

دو فایل اختصاصی دیگر را می توانید به همراه کتابها در بسته آموزشی دریافت کنید

۱ – فایل صوتی یک : تپینگ مدیتیشن برای رهایی از ترس های مادرانه و نگرانی های پدرانه

۲ – فایل صوتی دو : از والدین آشفته و مضطرب تا والدین آرام و مطمئن

سه پیشنهاد بی نظیر
تحویل در سرتاسر ایران حداکثر تا ۵ روز کاری و بصورت کاملا رایگان
برای خرید روی بسته مورد نظر کلیک کنید و ادامه مراحل خرید را در فروشگاه پیگیری کنید

پکیج پلاتینیوم


۷۶۴هزار تومان

۴۸٪ تخفیف
به ارزش ۱.۴۳۵.۰۰۰ تومان

  • پکیج کامل کتاب کودک و والدین آرش و خالش و معجزه سرانگشتان
  • 400 دقیقه دوره غیرحضوری آموزشی بی نظیر  کودک و والدین تپینگی
  • محصول پر طرفدار ترس از طرد شدن به ارزش ۱۸۵ هزار تومان
  • محصول پر فروش  من قربانی ام به ارزش ۱۵۰ هزار تومان
  • محصول بی نظیر رهایی از تایید طلبی ۱۵۰ هزار تومان
  • اعتبار هدیه ۲۰۰۰۰۰ تومانی در کیف پول شما


سفارش فوری

پکیج طلایی


۴۹۲هزار تومان

۴۲٪ تخفیف
به ارزش ۸۵۰ هزار تومان

  • پکیج کامل کتاب کودک و والدین آرش و خالش و معجزه سرانگشتان
  • 400 دقیقه دوره غیرحضوری آموزشی بی نظیر  کودک و والدین تپینگی
  • اعتبار هدیه ۲۰۰۰۰۰ تومانی در کیف پول شما


سفارش فوری

پکیج نقره‌ای


۲۰۰هزار تومان

۲۰٪ تخفیف
به ارزش ۲۵۰ هزار تومان

  • پکیج کامل کتاب کودک و والدین آرش و خالش و معجزه سرانگشتان


سفارش فوری

نظرات با ارزشی که انرژی ما را دو چندان می کند

در ادامه برخی از نظرات مشتریان را مشاهده می‌کنید که در ارتباط با خرید این محصول درج نموده‌اند. شما عزیزان نیز می‌توانید پیشنهادات و نظرات خود را در صفحه محصول موردنظر درج کرده تا در این بخش به نمایش بگذاریم.


کتاب کودک واقعا قابل فهم و خیلی جذاب بود برای دخترم و خیلی کتابو دوست داره و همزمان با خوندنش به نقاط ضربه میزنه. داستانش واقعا ساده و جالب نوشته شده. من خودم چندسالی هست که با ایی اف تی اشنا هستم اما وقعا برای بچه ام نمیدونستم جطور باید انجامش بدم که متوجه بشه و قابل فهم باشه.
کتاب مخصوص والدین رو هم خیلی به خودم کمک کرد. واقعا مختصرو مفید بود. اما تا گیر میکنم و ننیدونم باید چکار کنم دوباره مرورش میکنم.
لیلی جان فایل از والدین مضطرب تا والدین آرام هم خیلی عالبه. نمیدونم چطور تشکر کنم انگار یک وزنه صدکیلویی از روم برداشته میشه و خیلی عجیبه که رفتارم با دخترم خیلی بهتر و با حوصله تر میشه بعدش.
من و همسرم خیلی ممنونت هستیم. واقعا در مقابل پرخاشگری های بچه مون کم آورده بودیم.
مانا
مانا
پسر من کلا کتاب قصه رو خیلی دوست داره
همون شبی که از کارگاه برگشتم خونه تا بسته آموزشی رو دستم دید و متوجه شد کتاب قصه داره خیلی خوشحال شد و ازم خواست کتاب رو واسش بخونم
موقعی که درحال خوندن کتاب قصه بودم(پسر من ۵ سالشه و نمیتونه کتاب بخونه) با اشتیاق گوش میداد و در مورد قصه و تصاویر سوال میپرسید. در ضمنِ قصه، هر نقطه که معرفی میشد پسرم همزمان به همون نقطه ضربه میزد و میگفت مامان یعنی اینجا؟!
خلاصه اینکه قصه آرش رو خیلی دوست داره و بعد از اون هم، تقریبا هر روز ازم میخواد کتاب قصه رو واسش بخونم.
چند مرتبه که شرایطی پیش اومد که پسرم ناراحت یا ترسیده بود تا بهش می گفتم خب الان که حالت خوب نیست بهتره چی کار کنی؟ سریعا شروع میکرد به کناره دستش ضربه زدن! و جالب اینجا بود که بعد از چند دقیقه فراموش میکرد که ترسیده یا ناراحت بود و شروع میکرد به بازی!
حتی یه سری من از شیطنتهای پسرم کلافه شده بودم و تا شروع کردم به غر زدن، سریع اومد پیشم و گفت مامان خوشحال شو و به کناره دستش اشاره کرد! منظورش این بود که تپ کنم??
نوری زاده
نوری زاده
Previous
Next

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *